Regulamin sprzedaży usługi psychologicznej/psychoterapeutycznej
w Centrum Psychoterapii i Wsparcia Psychologicznego FLOW
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin zawiera postanowienia regulujące procedurę zakupu usługi psychologicznej z wykorzystaniem systemu na stronie www.psychoterapia-flow.pl.
- Klient dokonując zakupu usługi psychologicznej z wykorzystaniem Systemu zobowiązany jest do potwierdzenia, czy zapoznał się z warunkami niniejszego Regulaminu oraz że je akceptuje.
- Przed zakupem usługi psychologicznej korzystając z Systemu, Klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem na stronie www.psychoterapia-flow.pl Etapy procesu zakupu usługi psychologicznej znajdują się na stronie www.psychoterapiaflow.pl.
Podanie danych Klienta usługi psychologicznej
- W celu zakupu usługi każdy Klient zobowiązany jest do podania imienia, nazwiska, adresu email i numeru telefonu w celu należytego przeprowadzenia procesu zakupu usługi.
- Płatności za usługę psychologiczną Klient może dokonać za pomocą przelewu elektronicznego poprzez system płatności TPAY, który znajduje się na stronie www.psychoterapia-flow.pl.
- Koszty związane z dokonywaniem płatności za usługę zakupioną za pośrednictwem Systemu w trybie przewidzianym w niniejszym Regulaminie, w tym opłatę transakcyjną, ponosi Sprzedawca.
- Kwota należności wynikająca z zamówienia winna zostać zapłacona niezwłocznie po dokonaniu zamówienia. Klient powinien zakończyć proces składania zamówienia w oznaczonym czasie (1 godzina).
- Transakcja nieopłacona w terminie (w ciągu jednej godziny liczonej od rozpoczęcia procesu zakupu usługi do zaksięgowania należnej kwoty na rachunku Sprzedawcy) zostanie automatycznie anulowana.
- W przypadku anulowania zamówienia, nie ma możliwości jego przywrócenia. Gdyby jednak wpłacone środki wpłynęły na rachunek Sprzedawcy, Klientowi przysługuje zwrot wpłaconych pieniędzy.
- Klient jest zobowiązany do dokonywania płatności za konkretne zamówienie w całości.
- Imienne potwierdzenie rezerwacji Klient otrzyma e-mailem niezwłocznie po uzyskaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia dokonania płatności za usługę psychologiczną.
Zakończenie procesu zakupu usługi psychologicznej.
- Po wyborze usługi psychologicznej Klient zobowiązany jest do zaakceptowania regulaminu oraz zgody na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych.
- Rachunek za zakupioną usługę przesłany zostanie na pisemne życzenie (mail, sms, tel.).
- Klient po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego anulowania.
- Klientowi zawierającemu umowę sprzedaży usług w systemie www.psychoterapia-flow.pl nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 roku).
- Usługa zakupiona w sposób określony w Regulaminie nie podlega zwrotowi ani zamianie na inny, za wyjątkiem przypadku odwołania przez Sprzedawcę usługi , zmiany terminu wykonania usługi przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie będzie zobowiązany do żadnej dodatkowej rekompensaty lub odszkodowania wobec Klienta, poza zwrotem sumy zakupionej usługi.
- W przypadku odwołania, zmiany terminu usługi, Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Klienta. Klient zostanie poinformowany o wszelkich zmianach telefonicznie, za pomocą sms bądź e-mailem. Zwrot pieniędzy za zakup usługi psychologicznej dokonany będzie przelewem w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania wszystkich danych, o których mowa w punktach powyżej.
- W procesie zakupu usługi w Systemie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie jego danych osobowych przez Sprzedawcę. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy kupna usługi psychologicznej. Dane osobowe są podawane dobrowolnie. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności znajdującej się na stronie www.psychoterapia-flow.pl.
Inne postanowienia
- W przypadku zmiany treści Regulaminu, do zamówienia znajduje zastosowanie Regulamin w wersji obowiązującej w dniu złożenia zamówienia.
- Wszelka korespondencja Klienta ze Sprzedawcą powinna odbywać się drogą elektroniczną na adres e-mail: … lub na adres korespondencyjny Sprzedawcy: Centrum Psychoterapii i Wsparcia Psychologicznego FLOW z siedzibą w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 11/2, e- mail: kontakt@psychoterapia-flow.pl, tel. +48 515-358-731)
- Rozpoczęcie psychoterapii poprzedzone jest 3 spotkaniami konsultacyjnymi, podczas których określane są wstępne zasady dalszych spotkań.
- Sesje odbywają się w systemie cotygodniowym i trwają 50 min. Czas trwania terapii jest dostosowany indywidualnie i zależy od złożoności problemu pacjenta.
- Wizytę można umówić telefonicznie lub poprzez stronę www.psychoterapia-flow.pl.
- Wizytę bezkosztowo można odwołać telefonicznie lub mailowo do 48h przed planowanym terminem.
- Odwołanie wizyty po terminie lub nie pojawienie się wiąże się z jej opłaceniem zgodnie z cennikiem.
- Należność za wizytę opłacona jest gotówką, u terapeuty, przelewem (przelew możliwy jest dzień wcześniej) lub przez system płatności na stronie www.psychoterapia-flow.pl.
- W przypadku terapii par i małżeństw oraz terapii rodzinnej należy dokonać przedpłaty w wysokości 50% kwoty najpóźniej do 48 godz. przed planowanym terminem spotkania. Brak przedpłaty jest jednoznaczny z anulowaniem wizyty. Numer konta bankowego znajduje się na stronie w zakładce -umów wizytę-.
- W sytuacji umówienia się na terapię online proszę czekać na kontakt od terapeuty w celu omówienia szczegółów związanych z ustaleniem rodzaju komunikatora. W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.