Absolwentka Psychologii o specjalności klinicznej Uniwersytetu Szczecińskiego. W trakcie studiów podyplomowych z przygotowania pedagogicznego dla psychologów. Uczestniczka szkolenia podyplomowego z psychoterapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży z elementami trzeciej fali. Obecnie pracuje w placówce oświatowej jako diagnosta.
Pierwsze kroki w zawodzie stawiała jako wolontariuszka programu wsparcia dla młodzieży i studentów w trakcie pandemii COVID 19 oraz praktykantka w Sądzie Rejonowym, gdzie poznawała specyfikę pracy biegłych psychologów w sprawach karnych z udziałem dzieci. Autorka artykułów psychoedukacyjnych. Na bieżąco uczestniczy w szkoleniach związanych z technikami pracy z młodzieżą głównie w nurcie poznawczo-behawioralnym oraz trzeciej fali. Ukończone szkolenia: Wprowadzenie do terapii akceptacji i zaangażowania – podstawy ACT, Praca z zachowaniami schematycznymi, Dysforia płciowa u nastolatków, Myśli samobójcze u młodzieży, Trzecia fala CBT – techniki Compassion Focused Therapy w pracy nad lękiem i wewnętrznym krytykiem, Wsparcie dzieci poprzez zabawę, Terapia schematów, Studium psychoterapii poznawczo-behawioralnej.